Den søde juletid.

I august blev jeg rigtig voksen, der flyttede jeg nemlig ind i min helt egen lejlighed. Slut med at dele køkken, badeværelse, stue og hverdag med andre. Når man har boet sammen med andre hele sit udeboende liv, står man pludselig og mangler en masse til at fylde en hel (lille) lejlighed ud. Derfor er en del af året ønskeseddel også præget af praktiske ting (læs: pæne boligting), hvor den ellers plejer at være fyldt kun med bøger, dullegrej, smykker og deslige.

Så i år håber jeg, at nogle af disse fine ting ligger under juletræet til mig.

 

 

 

 

 

 

 

En fin vandkaraffel fra Holmegaards Minima serie.

 

 

 

 

 

 

 

En lille Lyngbyvase, som jeg tænker passende kunne bruges til tandkrus og spice mit kedelige badeværelse op.

 

 

 

 

 

 

 

 

En flot og enkel tapedispenser fra fx. Design Ideas

 

 

 

 

 

 

 

Hvide keramik lysestager fra Finnsdottir, som garanteret vil se flotte ud på mit teakbord.

Kære Julemand, jeg håber du synes jeg har været sød i år.

Dette indlæg blev udgivet i Blandede Bolsjer, Bolig. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

