Cheapster’s Guide

Jeg tillader mig at bruge bloggen til lidt skamløs reklame. I dette semester har jeg fulgt ELEFANTPICfaget Kulturformidling, hvor jeg sammen med min læsegruppe, blev stillet den opgave at lave et kulturformidlings projekt med eksterne samarbejdspartnere. Jeg og min gruppe valgte at lave en guide til Aarhus for studerende. Vi synes der mangler en guide, som ikke er en uoverskuelig Facebookguide eller en uopdateret støvet hjemmeside. Vi har derfor for ganske nyligt lanceret vores guide ‘Cheapster’s Guide’, som vi har udarbejdet i samarbejde med studiesitet http://www.overspring.dk.

Jeg er ret stolt af vores projekt, som efterhånden tæller over 200 personlige omtaler af seje, sjove og fine steder i Aarhus – og selvfølgelig billige. Man kan selvfølgelig finde inspiration til lækre caféer, de bedste kopper kaffer, de fedeste butikker og selvfølgelig de billigste øl. Men også til gallerier, spillesteder, teatre og andre scener for alskens kunstnerisk udfoldelse. Hvis man keder sig lidt i fritiden er der også inspiration til sportsklubber, hyggelige grønne områder og hvor man kan høre spændende foredrag.

Så hvis I mangler inspiration til Aarhus, eller kender nogen der er ny i Aarhus, så tjek ‘Cheapster’s Guide’ ud lige her.

Dette indlæg blev udgivet i Aarhus, Blandede Bolsjer, Oplevelser. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

